Friday, July 10, 2009

tag by c's gyena

oh lame x buat menda2 ni. Memandangkan c's gyena telah m'tagged aku. Harusla buat. Dari aku duk goyang kaki je takde keja. ATleast..dari duk bcerita sal org len..baek layan tag ni..jom!

1. Apakah perasaan anda sekarang?


tak bape nk okay lah. Sebab rase mcm lost sgt.


2. Saya nak makan?


oh. 7 minggu tanpa nasi. Miss same itu nasi. aku tgh x lapar.


3. Saya tak suka?


manusia hipokrit+pnyibuk hal org laen+depan baek blakang?syaitaaaaaan!


4. Impian saya?

seorang yg bekerjaya. berpelajaran. jd sorg anak yg baek kepada emak dan kuarga.isteri yg taat serta solehah dan mampu menjadi ibu yg baek kat anak2 aku satu hari nnti.


5. haiwan yg saya tak suka?

ular+encik spider *geli duhhh meremang kejap


6. Saya harapkan?

Semoga segala impian aku akan tercapai. Diharapkan keluarga aku semua berada dalam keadaan sihat sejahtera n semoga aku dapat harungi semua ni dgn mudah bersama insan2 tersayang.


7. Jika boleh putarkan masa?

okay..aku nak balik ke tahun 2000. bole ke?


8. Saya pada 10 tahun akan datang?

34 oke. Da tua, silap2 dah jadi mak org kut. Agaknye la. Takleh nk jangka


9. Handphone saya adalah sebuah?

sejenis S.E c902. Oh, syg npon ni even da bpuluh2 kali tercampak ke lantai *btw ni stu2 nye nset yg ado


10. Saya pernah bercinta sebanyak?

seriously only 2!


11. Kawan-kawan saya?

kwn2 yg syg aku. and aku syg dorg. susah senang gembira sedih bersama.


12. Pernah dikhianati?

always. wut u gv, u get back laaaah


13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

like i said, wut u gv. u get bck. Tuhan tu adil. skang ni tunggu mase je.


14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?

1. alice basikal tua

2. mamat goblog

3. budak star

4. pakcik *raplaoren

5. zoe ana

6. sickchild

yg laen2 pon pon bleh buat juge!! yeaaaay

No comments:

Post a Comment