Monday, July 13, 2009

pening

"alaaaaaa....alaaaaa..ape nih?tak nak laaahh mcmni..."...*smbil hentak2 tangan kat stereng... Rindu oh ngn de. Comel gile tgk muke de ms tu..

Sebab? aku pkai hooded. Ok, hooded tu bukak luas tang dada. Btw, aku pkai tube kat dlam. Bukan menyeksi. De cukup pantang oke lau baju aku mcm senteng ke, tdedah ke, tsingkat ke...sgt gila marah. Even aku pakai baju lengan pnjang pon, tapi lau agk cam fit2 pastu senteng. Confirm de x akan bg dah pakai baju tu.

Ok, aku dulu mang jnis pakai short. Tapi bukan yg pendek tu. yang cukup2 tang lutut. No wonder la aku ade banyak short. Pastu aku juge memakai skirt. Skirt plak betul2 mini skirt.. Dimaklumkan, segala skirts2 n shorts2 aku tu telah pon de haramkan dr aku memakainya. Tak kesah la kuar ngn de ke atau sesape...sian kan?

Aku pon ade ckp, lau aku kurus sket *yo yo on je* bole ke aku pakai. De akan ckp *haaaa x dpt da jack*. Maknanye ape itu? Mang tak boleh langsung. Mak aku ade tanye, nape aku da lame x pakai skirt. Jawapan aku adalah *da gemok sgt. ape ghoman eh pakai skirt*. Ikut hati mang masih ingin lagi. Nak2 plak skirt yg aku beli mase bufday aku tu agak smart pakai pon sekali dua jek. Rugi2..harge kat 2ratus lak tu. Tsimpan je la skirt reef den tu..

*susu-unte suke ah tu dpt skirt. Bf beli kan...baek tol mamat-kude bagi ko pkai skirt kan?hehehe

No comments:

Post a Comment