Wednesday, July 1, 2009

demam+flu=H1N1 emo+pain=MENTAL

Balik dr amek roadtax kat maluri semalam. Kepala aku saket, cuaca sgt lah panas membahang. Sampai umah aku flat!

Ok. The boyfie dtg umah amek aku~at the same time my big bro *Gaban* nk pkai raffz [ohh kereta abg aku telah dijumpai di Singapore, now tgh nk amek balik sume]

So, aku kuar ngn the boyfie g makan. Aku?selenga keledek jek muka. Bersin tanpa henti ye. Balik tu de belikan aku soluble. Hurmm..kena paksa makan....

Lupe ye smlm aku emo. Sepanjang jalan went bck 2 seremban. Meleleh2 air mata aku, aku tak tahu ape punca. Yg pasti, i miss him!!! aku perlukan de tuk aku luahkan segala2nye. Tapi?..... de dah xde. Aku btul2 rase kehilangan... tahlah.. aku pk sebab aku tgh *cik merah* mungkin tu aku ter'emosi lebih. Hakikatnye i really2 need him right now! Bile pk balik life aku setahun lepas, aku rase aku lebih kuat. Lebih rase dihargai...bile ade org yg owez back up aku.

Hampir 11 bulan. Dalam 11 bulan tu mcm2 saket dah aku rase. Saket bile org cube down kan aku, saket bile org do sumthing really2 bad kat aku...saket kena tipu. Saket bile emosi n mental di ganggu...lebih saket bile de tiade lagi tuk membantu. Aku harus kuat! Tapi....kejap aje. Kang mule laa down balik. Sedih balik. Gile balik. Mcm pagi td, aku gosok baju kat bilik belakang. Harus ke aku ternampak baju de tergantung kat hanger? Baju yg selalu de pakai pergi pasar... harus ke jeans de ade lagi tergantung belakang pintu??? Harus ke aku ni yg owez nampak de kat depan rumah tgh sapu sampah n kadang2 tgh siram pokok bunge sambil cakap....

"awal balik hari ni?kerja camne?p minam, mak da buat air tuh ha"...

aku?senyum...
perasaan rindu. sgt rindu..rindu bile de paksa2 aku makan nasi

"nak diet, kena makan jugak. sape kate takleh makan lgsg?...."

rindu dgr de membebel,

"bilo nak amek lesen tuh ha...ghisau ati abah ni mgonangkan adik tu takdo lesen.....susah bona ko nak poie amek lesen tu?....nyawo tu..sayang laa sket"

rindu nak kena marah..

"usah eh, x boleh ke duk rumah?asek la merayau kulur kilir dongan tak bolesen tu. Kang abeh duet. Nak duet. Abeh duet, asek yo menopup tepon tu. Kojap kang sms. kojap kang bcakap..x eh sudah2..konyang ko cakap kek tepon tuh?"

hurmm... a lost.the pain.sadness..darkness.. i miss my dad~
[Al-Fatihah]

sayang mereka berdua dunia akhirat.

No comments:

Post a Comment