Tuesday, July 14, 2009

siot betul

ade sorg adik ni. Yee..umur de baru 20~

rajin bborak ngn aku. Suke ckp pkataan "siot betul"... da best part gf de adelah sebaya aku. Ok, fine. Tak kesah la gf sebaya ke ape ngn aku. Tp please respect sikit, aku ni da mcm akak2 ko je dik. Then ko takyah treat aku mcm gf ko yg aku rase sgt bodoh. Sbb melalui penceritaan, gf ko sejenis kuat chembeng *nanges*.

Yg gf ko tu plak. Camne lah bleh bcinta beria2 ngn budak umur 20. Logic if ko umur 32, bcinta ngn lelaki muda umur 27. Yeeee..takpe, ni 24 ngn 20. Waaaahh, sgt la jauh! Dari segi pemikiran, lgsg la OUT!

Adoila, pning aku. Tgk laa ni...adik nih. Kasar oke..kang aku ckp kasar kang, sentap plak. Tu la de bebudak! geram aku.

p/s: suhaina, tolong amek adik ko ni p jejauh...

No comments:

Post a Comment