Monday, July 6, 2009

sebak

4/7/2009 - 11 bulan.
Kejap kan? da 11 bulan abah tinggalkan aku.
aku?
tetap lah mcmni.
sedih.
nak2 plak mcm2 hal yg berlaku. Btul2 buat aku rase sayu sgt2. Mang itu silap aku. Tp, aku dah penat bile org sume menunding jari kat aku.
Ape lg ye? Isu bcinta sesame jenis? its over!
Isu aku kuar? Normal la, da sminggu kerja. Weekend tuk lepak2... normal! Stakat tgk wayang+makan+borak+gelak2 untuk mengubat luka n rase sakit. Nak suh aku pendam? x ke aku duk tanjung rambutan nnti?
Normal life bg seorang perempuan bujang berusia 24 tahun. Opsss..btw, aku masih 14 tahun.
Kesian.
Ke ade org nampak aku g hisap dadah?clubbing?pelok jantan sane sini dlm keadaan mabuk+khayal?
Padahal hakikatnye?aku lepak kedai mamak yg sgt gila open, smbil online..minum nescafe O tarik.
Salah ke aku?
Ye, kau memang bersalah. Kau sepatutnya duduk rumah 24 jam. Kemas rumah layan anak2 buah, memasak, basuh kaen, lipat kaen baju.
Ye, bilik kau sekarang ni pun untuk anak2 buah kau.
Ye, keta kau beli mase mula2 dulu agak ikat perut untuk org laen pakai.
Ye, baju2 cantik2 kau yg kau beli ngn duet gaji tuk org laen pinjam.
Yelah, salah aku nih. Biase lah, sekali salah. Sampai mati kau di anggap salah.
aku terima salah aku sebab kuar malam tu.
tp...
adil ke?
pastu compare ngn org yg salah.
Oh~minah tu tindik hidung, pusat, telinge sebanyak2 nye. Pkai skirt pendek, pkai hotpants tapi aku rase mcm boxer. pkai singlet. Naek keta ngn jantan laen yg sneak out 2-3am, bsekedudukan tu yg de ckp "baek".
Tu lah, Duk rumah siang tp malam sneak out!
Mane grand sneakout2 ni. Zaman2 skolah bleh la. 24 nk sneakout?
Yelah, aku jahat!
harap maklum.
Thanks~
ehh happy sgt2 [sambil lap hujung mata....eh, nape berair..oh. Tadi masuk habuk!]

1 comment: