Friday, July 17, 2009

eh nape nih

tetibe aku selsema. alaa..ni yg x besh ni...
sejuk plak opis ni. Oh jam 2.30pm aku akan bertolak menaiki bus jab. ke genting view~ tade mood la.
hurm..the boyfie katanye balik this weekend. Hopefully betul la~ happy
malam td aku gila ngntuk da mmbuta, de kol. Waah~ pelik2. Da nyenyak telinga aku masih mampu menangkap ringtone Viva La Vida.
yes yes yes. The boyfie call... *eheemm ehemm.. adjust suare-control
Padahal aku da terlangkup mmbuta. Takpe2. De punye pasal kan? Org laen? mampus aku x jwab.
Wah beg ku sgt besar. Baju plak x tersusun. Kasut sampai 3 pasang. Apakah?? yupp..aku bab packing2 barang nk kursus ke holiday ke mang OUT!
huhuhu... k lah. kwn2 sume. jage diri baik2 tau.
*c's hana jgn notty2 tau! muaaaahh..adek kamu akan rindu dgn bebelan kamu nnti

No comments:

Post a Comment