Thursday, July 30, 2009

perlu ke?

Bile aku bermanis muka senyum x salah kot ko senyum sikit.
Tak payah ko buat muka.

Tu la org melayu, dah la dah tua. Cube lah perangai tu elok, ni tak.
Padahal aku xde ape masalah pon ngn ko makcik!

He-
pasni lau aku buat muka sial, ko jgn nk heboh2 plak. Terus tersirap darah aku. Korg bayangkan, ko tgh ok je. Mood baek je, even badan x sehat. Tapi xde niat nk saketkan hati org hari ni atau ape. Kire ceria tibe2 org buat muke cmtu. Bengang x? whoaaaa terus naek ke tengkuk darah ni ha.
Bengang oke.

Pasni aku xde nak senyum2 n buat baek dah. Lantak ko lah
mcm bagus2 je.

Org laen yg same umur ngn ko same level ngn ko baek je ngn aku. Cume ko aku pasan dari dulu agk angkuh.

Beb, gua x pakai duet lu-
gua x pakai barang lu-
kasut lu-
n yg pnting gua tak usha bf lu- wahh ade bf ke ko? kah kah kah *ayat separa menghina

P/S: senyum kan satu sedekah. Bukan kuar duet pon senyum tu makcik atleast nampak la muda skit.

No comments:

Post a Comment