Friday, July 17, 2009

ahah-ahah

gelak tawar

awal pon lambat. lambat lg lah lambat.

bwk keta mcm sipot. aku awal terus jd lambat.

antar cepat masuk lambat. bila antar lambat org bising sebab dorg lambat jugak.
dah aku antar 2/7/09, shud be da masuk lah kan? tapi kenapa aku punye jek tak masuk2?
kerja ke tak kerja ke atau buat2 kerja?

oh aku x kesah sgt ngn benda yg masuk n tak masuk tu. sbb personal banking aku ade kat umah.

xyah pelik la..bak kata kwn2 aku "ko kan x disukai. ape ko buat mang sume slh". Abes nk pura2 je baek sedangkan mang aku bukan kategori baek.

"nanti angah bank-in kat adik by lunch time"

aku x suka lah mcm tu~ gila pura2. lam hati *wakakaka..aku sookaaa akak den bg duet*
honestly lah, p beli brg2 mlm td. Semua gune duet de. Aku sgt gile segan, gila ape kan?syampu-berus gg-ubt gg-shower gel-face cleanser-baju tuk dinner-

dan aku bukan jenis adik yg suke myusahkan kakak de even adik de tahu kakak de mang ade duet..dan aku mang jnis x suke!

wtf lah kan?

tssskkk iskkkk *pura2 nanges teresak2, balik nak ngadu kat mak!

len kali buat la tema 'pakaian berunsur barang2 terbuang. kan sonang! artistik sket malah menjimatkan. Nyaris2 nk terbuang 3ratus utk sebiji but kulit. Last2 aku ckp..

"xpya ah ngah..pakai sudah kasut coklat tu ha".. ye sneakers nike yg org belikan tapi aku jarang2 pakai. huh!

pakai slipar je lah tuk dinner nnti. hahahahahahaha
psss..psssttt... aku suke bnda ni-

haihhh...asics2!

No comments:

Post a Comment