Wednesday, July 22, 2009

kerinduan

*entry meloyakan*
yer..aku tgh tercekik nih. Pe tah sangkuk kat tekak aku. Mcm tersengkak je kat tekak. Arghhh..

Pesal tah!

Aku tgh bosan ni. Kerja banyak. Jap lagi nk kne siapkan kerja. Rabu kan? MJM la..ape lagi.

Rindu kat the boyfie. Huwaaa~

Lame oh x jmpe, last pon ahad lepas. Aku balik dr kursus kat genting tu. De amek depan umah. Aku igt ape lah bunyi bising cam lorry. Ngeee~ g teman de potong rambut. Yesss, sgt baek. Tunggu aku ade baru de nk potong rmbut. Mdengar kata ni..gud gud!

Rambut de da panjang. Skema sgt nampak eaa..belah tepi lagi. So cam biase, ke salon fav aku la. This time jocker potong. Btul tepat ngn citarase aku. Ha! bape tahun lak aku kenal jocker. since tahun 2004.

Heeeheheh.. Dah nsem, g jalan2 n makan2. Spendtime puas2. Walaupun aku rase mcm hodoh duk lam keta mcmtu. Tau perasaan ape?kuar dating nek keta mcm nk p menjelajah benua Afrika. Kahkahkah. X biase tauuuu! Ilang kesopanan aku nek keta de tuh. Kne panjat2 gitu *mcm naek lori*

Sampi satu part de nak parking kat mane aku tak igt. Mang naek divider. wahahaha~

"ala, mang keta ni tuk naek2 divider"

Tak kesah la ape2 pon, yg penting aku happy tgk de. De da gemok. Hisshh..aku kenal de berat de 57kg je. 3 bulan ngn aku da 64.2kg. See?see? naik 7.2kg. aku tak nafikan, sape jek ngn aku pasti la akan gemok. Aku suke!


encik gemok ku~pas baru kuar salon.

Da jalan2 makan bagai. Lepak sampai jam 2am. Amekkk ko! banyak benda nk borak n bincang! Gile ah~

La ni de da balik ke SKCN (mane agk2)

Susah ah nk jumpe sebab de tgh banyak kerja. Ade projek yg de kena handle. Naseb baek de duk ngn Pakteh & Makteh. Adik de pon ade kat sane.. so takde ah aku risau sgt. Lgpon de kesygan Pakteh & Makteh. hahaha, de pnah ckp budak2 ppuan kat sne sgt gedik. Asal nampak lelaki muda naek keta up sket. Sume megedik! Pangggggg kang. haaaa *jeles tibe2*

Ha. Keja rajin2, cari duet banyak2. Yippie~

sob sob sob.

[serius, menda alah ape kat tekak aku ni. Saket nk mmpus. Tadi saket perut gile..perut aku x biase makan nasi kerabu haaaaaa......adoilaaa]

4 comments:

  1. aku soka yg ko kata "pangggg kang"
    ahahahaha.. ko pangggg je klu sesapa menggedik kt bF ko.. mwahhahaa.. huish jahat ako neh.


    ps: bila agaknya ko nk lepak ngn aku ni aaaa?

    ReplyDelete
  2. ..haha aku bukan paanggg kan je. malah aku langgar n seret ngn keta aku. kihkihkih!

    ps: haha tu la alice, bile same2 nk lepak smbil makan ciggies. makan ke?hahahaha

    ReplyDelete
  3. len kali kuar naik lori woo. baru edvencer sket. hehe. weh ko bg mkn ape smpi gumuk cmtu tu?

    ReplyDelete
  4. ..tu la pasal. aku nak naek KATO.
    makan dedak rynn. Opss..xde la..hehehe..aku x abes makan, aku pksa abeskan makanan aku plak..so mcm recycle bin gak nih. sian..aku mang nk de gemok. baru balance ngn aku...x gitu?

    :P

    ReplyDelete