Friday, July 3, 2009

alahai

aku ni asal post entry baru je ade jek masalah. Masalah aku adalah, ade org gune YM ID aku mlm td. Waaaaaahahaha...sgt klakar.

xpe, seb baek ko kanak2 lg.. adoiiyaiii..silap aku gak. Setting YM auto kan?so sign in auto jawabnyeeee adalah?padan muke diri aku sendiri.

Kadang2 aku selalu gak tertanye2, ape yg korg dpt if korg m'enterframe kan diri korg secara mgedik2 yg dibuat2 sampai meloyakan semata2 mendapat publisiti murahan? Aku tak kesah, hak masing2 tp jgn lah libatkan aku plakk kaaann...

Pastu ade plak yg rase diri de best, duk kutuk2 aku. Cite mcm2, hakikatnye org pon x suke ko gak. Ha cano tuh?
erti kata laen "kau x suke aku, kau jangan igt sume org suke kau?yg bangang je mungkin suke kau atau mungkin terpaksa suke kau atas sebab2 tertentu".

Abaikan, yg penting. Kite happy. LA~la!!!

pic yg aku godek2 lam pendrive~pic lame zaman happy n budak baek (bukan maksud aku skang ni jahat. Tapi time tu aku sgt skema lerrr)

No comments:

Post a Comment