Tuesday, July 28, 2009

jumaat sabtu ahad isnin

lame x update-xde mase plak aku nk mgadap lappie kat uma.
gheeee

weekend yg seronok n menerujakan~
oh xleh nk taruk pic.

Honestly mase kenduri arwah hari tu sgt ramai. Buat kat umah Makteh kat Gemas-aku kena drop. Mcm biase, aku kan sentap. Hahahah...ank bongsu owez kne drop. So xleh nk kate ape lah kan.

Well, the boyfie pon ade minggu tu. De balik, sgt gile seronok! tengok wayang sesame..Harry potter-thelandofthelost n public enemies-

happy2.

*toinkk toinkkk*

tapi de da balik sane balik. huwaaa-sedih2

xpe2..

aku tgh pelik ni, aku alergic teruk ah.
xtau nk makan ubt ape lg. Tension gile....ayam lgsg la xleh makan. Pdhal aku tkleh idop tanpe ayam tu!
Aku alergic teruk smpi leh demam2.

k ah, tatau nk cite ape. seterusnye aku update esok la ngn pic ea. Cable takde.

No comments:

Post a Comment