Thursday, July 2, 2009

arahan

Lu sape?n yg bg arahan sape? bile de dah bagi arahan, lu buat lah! Jangan banyk bunyi! efeknye kat wa! Paling best care lu ckp ngn wa. Waaaaahh! gile kurang adab, siap jari2 telunjuk ok. Lau wa angkat jari antu wa lu nk kate ape td?


tekanan oh~aku baru je nk feeling2 gedik... hahahaha... well, marah aku kejap saje. Sbb smlm da spend 4 jam karaoke. Oh, the boyfie lah. Terus je tarik aku g karaoke. Asalnya nk tgk wayang, tapi gile full kan? Its oklah...agak puashati la, x sampai RM70. De sedang bmurah hati mengabeskan duet2 de tuh.....isskk..iskk..[yeer smlm sy melalui hari2 sukar..so dgn berkaraoke dapat jerit. Relase sket tensen..huummmhumm..suare daku tidak best ok. Karaoke tuk fun je]


Sebab terlalu lame, smpi taktau nk nyanyi lagu ape. Sejam pertama agak nyanyi ngn beria..pastu sume nyanyi stengah2 je. Heee~aku suke the boyfie nyanyi lagu "Yellow by Coldplay". Teruje, tapi aku xde la nk show off ke'terujaan aku tu kan? over tu!overrr...

de mang suke wat muke cmni..ade yg cndid. ade yg amik depan2.

heheeh....[kamu ttap sy syg]

1 comment: