Tuesday, July 21, 2009

Kursus Kecergasan Genting View 17 - 19 Julai 2009

Ok, aku update psl kursus. Takde banyak cite. Layan pic ajo~

ni adalah baju2 n kasut yg opis sponsor..tu geng aku buat latihan tuk hari kecergasan nnti kononnya-MERAH JUARA



boleh la tahan baju ni. Juz sweater tu besauuu~



mase ni baru sampai. Oh roomate aku adelah kawan aku-kawan terbaekkk di pejabat mahupun ketika berjimba2. Ye, aku tibe2 flu teruk oke. gila teruk. Sampai org laen naek risau (yeke risau????). Malam tu aku xleh tido langsung, tgk mmber sebelah elok je nyenyak! Hampeh...hidung aku da pedih2 siap luke. Habes air 100plus aku teguk. Makan dua biji soluble x jalan. Hingus macam air paip...tensen..kepala mcm nk pecah. Badan gila panas. Buat aku ilang mood je....acekottt jela...



yesss~daku sudah sihat. Ni pagi tgh nak bekpes. Yup, baju ijau tu kire baju korporat la. Sume pakai. Yg membezakan nnti tshirt. Mase pic atas ni ade urine test. Wekekekeke.. apelah. Muka ktorg cam penagih ke?



Da settle2 sume bagai..berlari2 anak pergi sesi bergambar. Sesi kegemaran sume org. eee~ after dat ade sesi 30 min bersama ngn big bos kami. Sudah tu baru lah ke padang. Haa mse ni masing2 nk tnjuk kehebatan kumpulan dorg. Termasuk la team aku...



yesszaaa~aku team merah "the reds"



tgk gelagat memasing. Oh, ade 4 kaler. Merah, biru, oren n hijau..da settle2 kawad la bagai...baru lah start acara/game



acara congkak-batu seremban-badminton-futsal n netball.

dengan bangganya satu acara pon aku tak masuk weh, gila best. Aku sume duk lepak2 smbil sms/mms jek. Paling kuat amek gmbr n video. Pastu aku buat bahan terbaek untuk aku bergelak ketawa ngn susu ah....kelakar bab masing2 siap bgaduh mulut bagai. Cam kanak2 tadika jek. Well, kumpulan aku mang hebat. Sume game adalah juara, satu je kalah. Iaitu congkak...



hehehe-susu team biru. Pesaing kami. Kumpulan jahat tuh. Oppss..bising je mulut kumpulan dorg. Pendengki oh~

ampun ampun! gurau aje.

Ok permainan sume tamat jam 6, bgegas2 balik bilik sebab nak siap2 utk dinner malam tu. Nampak mcm hebat bab panggil live band. Ah aku x kesah sume tu. Yg pnting..acekotttt.

Da mandi2 wangi2 bersiap2. Tema malam tu adelah 'cowboy nite out'. Aku n roomate dressing simple jek. Bukan jnis aku la nk beria2 ikut tema. Terjal nye manusia lah katakan. Penah plak aku ikut undang2 selame ni kan? Ni kan plak tema2 bagai. So tuk hv fun, dressing je la ape yg sesuai.



me n susu~hahah pakai baju kotak2 sajo. Jeans 'sezen2' n heels. Mcm nk p club pon ye gak. P xde maknanye.Da dgr mc mbebel2, smpi satu mase yg di tunggu. Makan time~

Malam tu 60% ikut tema oh. Waaahh...terkezut aku k. Makan kejap tgk org karaoke bagai. Terus blah senyap2. Nak2 plak lam apartment tu sume sekepala. Ape lagi, cabut ah.. berkejar2 an balik. Hahahaha...x sabar nk baring2 ngn pnuh bergaya. Sepanjang kat sne, aku takleh nk tido sgt. Mang tu lah aku nye peel. haiihhh.



hari kedua. Muka aku ceria, sebab tak penat satu hal. Mlm tu duk bersms n kol the boyfie. Oh harap maklum de duk jauh beratus KM dr aku oke. Dulu uma de ngn uma aku juz 8KM je. heeee~geli2 je

Ni plak sesi telematch. Part yg best n happening. Penat gelak bab sgt gile kelakar, lupe kejap kebencian aku yg mendalam n membeku menepu tuh sume...oh kumpulan oren memenangi telematch ni. Team aku? Last...hahaha x kesah time ni bperang2 mulut lgik. Hiruk pikuk rasenye. Gelagat masing2 xleh blah. Tua ke muda ke boss ke ape ke..sume same jek..



hehe. Muka letih tapi nk menten gedik. Btul cam bangang jek pngai aku kan? Dah x menyumbang ape2 pon. Takat lontaran vokal "merah merah merah" tu je...slebihnye, aku mgedik jek.

korg pcaya ke aku gedik??? x kan? x kan?....

gilee.

ok itu saje. Neway banyak lagi. Tapi kang muak plak nk tgk. Selebihnya ade video. Heeee~xnak posting kat sni. Sian ngn org2 yg aku rakam tu.

k ah, aku ade keja sket

P/S: lapa! diet aku kantoi mase kursus. Nasi, tp mase tu jek. La ni masih under kontrol. Wish me luck

No comments:

Post a Comment