Tuesday, July 7, 2009

kekusutanku

Ye hari ni aku melepet depan PC. Bukak mcm2 web, oh bukan web x senonoh.. tp tuk smbung blaja.
Yelah, pening gak. Nk smbung ape aku ni. Pastu tibe2 aku terfikir balik idea lame mase menganggur 4 bulan dulu b4 masuk keja sni.
Amik sijil then sambung diploma and seterusnya, tapi utk benda laen la. Aku dah lame pikirkan sal tu. Mula2 target aku IKM la, tp la ni mcm banyak plak kan yg ade.
Aku tgh teruja ni nk amek fabrikasi logam. Hahahaha~ *syaitan oh aku ni*
Ok la, juz setahun then aku amik MFI lak kan? Agk2 korg aku mcm membazir mase ke? Bab ni aku nk start balik dr bawah, aku bosan ngn kerja aku skang. Yelah, seperti yg aku ckp dulu. Bukan minat aku! Nak ikutkan minat asal, architecture. Tapi tak dapek. So tadah ape yg ade. Asalkan ade dip.
Sememangnya semangat belajar aku tgh tinggi. Lgpun janji aku pada arwah kan? Bidang je yg berubah.
Teruja. Teruja!
Insyaallah, tahun depan. Aku grab segala peluang yg ade. Hopefully impian aku tercapai *tahun ni nye misi

No comments:

Post a Comment