Friday, July 3, 2009

ape yg kau nak?

Im not sure whether u jealous or wut.
I dun CARE. Yg aku care, kau sebenarnye kenape n nak ape?.....
Kau ni kawan ape? Ape masalah kau sebenarnye? AKu pnat back up kau mase kejadian2 lepas yg memecah belahkan group dulu! La ni, ngn aku? Ape lg? KAu pertikaikan the boyfie. Weh! Ok, kau dah kawen. FINE! so wutthefuck yg kau jeles sgt2 psl the boyfie aku ni? Kau suke de? Tapi kau x dpt de. Camtu? Alah bukan ngn dia ni je, mane2 pon kwn lelaki aku kau nak. Apesal? kau bajet kau sgt lawa? Kau leh dapat dorg? OKOK.. LAWA!
Sini meh aku bgtau kau (smbil tepuk kepala kau laju2)
De tak pnah ade ape2 relationship atau feeling ngan kau pon. Tpi yang kau beria cerita kat aku yg die ni sgt suka ngn kau apehal?.. memang kau mental lah. Patut lah ex kau gila benci ngn kau. Kata kau ppuan mental. Tapi aku silap, aku pk kau kawan. AKu pedulikan statement2 buruk n penghinaan kat kau tu.
Kau jeles sungguh apesal? Laki kau tu pergi lah jage!!!
Jangan sampai ppuan laen kacau laki kau plak. MU PAHE DOK?
aku sedih doh! kau kawan aku, kawan baek. Tapi yg tibe2 at the end kau buat aku mcmni apesal?
tak serik? Kau da dibuang kawan2. Aku ni je yg snggup kutip n kawan dgn kau walaupun aku dgr kau cite benda tak btul pasal aku kat mak kau!
Kau bygkan, tiap2 kali reunion. Dorg sume kutuk kau, aku back up. Aku back up tahu tak..
Ok, kau nak dia kan? Kau pergila, tapi jangan kau malu sendiri sudah k. Tapi taktau lah lau husben kau bagi kau g kat laki laen. Mungkin de sporting kot. Yelah, bini pakai baju sampai nk terjojol segala khazanah yg ade kat badan kau tu. Siap bleh plak clubbing same2.. Aku bukan nak malukan kau kat sini..but then, igt lah k. Aku penah tolong kau!
Ok, aku tak marah. Aku tgh cool. AKu tgh gelak. Sebab kau sgt funny.
ape2 jelah. Asalkan kau happy....

2 comments:

  1. syg sabar ea...tu ppuan mental!wlu apa2 trjadi pun syg tetap dihati abg ALWAYS-ILYMOL

    ReplyDelete
  2. saba ros.abaikan org mcm tu.muke mcm p******.wakakakaka...

    ReplyDelete