Monday, July 6, 2009

jgn jd bodoh

kadang2 aku bpikir gak.
bile da dikhianati.... tp ko masih lg thegeh2 nk bkwn ngn org tuh.
TOLONG LAH. Jgn bodoh kan diri anda ok.
sedangkan org yg membodoh2 kan korg tu tetap bodoh2kan korg smpi mati.
tak kisah lah de bodohkan korg ke hape.
tapi lau sampai hal2 keluarga.laki/bini/ank2/mak bapak korg pon terlibat..
Cmne?
ade lah kisahnye sorg mnusia ni, terang2 kena island. lagi mau thegeh2 kat org2 yg islandkan de.
Malunyeeeeee......
lupe ke org tu pnah hina ko?
pnah cite bukan2 sal ko kat org len?
iskk..iskk.. lau aku! idak la, mungkin lau aku baek pon. gitu2 je. nak buat as besfren?
GO TO HELL.
aku pnah tkena, sampai bile2 aku igt benda tu. cukup sekali....
lau org tu tak sedar2 gak diri. tatau ah aku nk kate ape kan?
(aku x ler pandai, tapi agak2 lah nk bg peluang org kenakan kite)

No comments:

Post a Comment