Wednesday, July 29, 2009

bergelak ketawa sambil tersedak tomyam

Utk rase feeling tersedak yang hebat n menerujakan. Makan makanan yg pedas serta berserai-
Lunch hour makan kat cafe serai opis aku nih ha. Kenape serai?sebabnye sume masakannye adalah perisa serai. Serai yg diblend dan terus dituang ke dalam masakan. Rasanye?ade UMPHHH &^#*!!!!! (mencarut)
Sampaikan sambal pon taruk serai beb. Unik tak unik nye cafe opis aku ni.

So aku trun dgn semangat bersama Susu iaitu bedtime partner aku mase kat PPD.

Dgn langkah semangat melihat tray2 lauk pauk tersergam indah berbau haruman serai. Aku memilih utk memakan tomyam yg aku tgk kuah de penuh ngn serai. Mcm bulu kucing berterabur gamaknya dan aku mengambil udang goreng. Oh yea, udang tu jek xde serai. Lau berserai taktau la aku ngn sape de belajar masak kan?

Makan n borak2, aku pon bukak topik sal kes biz tu. Susu pon penah terkena gak. Tu yg bantai gelak sebabkan:

"de dulu tukang cuci aje. Org vietnam, lihatlah de skang. Mampu pakai blazer dan kemas...dah berjaya melalui perniagaan ni"

hahaha..weh blazer tu sume org leh beli. Isu tu yang aku n susu tak tahan gelak siap nanges2. Aku plak tengah suap tomyam n udang lam mulut. Tsedak baek. Ye nak2 plak udang tu baru lalu ke tekak. Tomyam tu aku rase mcm nk terkeluar melalui hidung. Perit+pedih ya amat!

Kelakar gile, aku igt lagi mamat vietnam tu. Dgn pendek muka busuk x mandi, rambut serabai. Blazer lagi besar dr pemakainya. Susu pon ade tgk sbb de dulu pon terkena. Bahaya weh benda ni senarnye. Nak2 plak g opis dorg, korg mesti mcm kne pukau jek. Puas oh aku bace doa. Heheheeh-

Ape kaitan pakai blazer tu ngn kaya? Kira pakai blazer jek, org kaya ke? Wah, aku kat opis pon kadang2 pakai blazer. Bongok nye ppuan. Cakap pakai hidung lah tu. Gheeee-kebanyakan sume budak2 tau yg join. Pelik2.

k lah. Penat gelak. Susu siap tsembur2 nasi tadi.

*mamat-unte ko tgk pangai gf ko. Senereh ke tak?siap2 sembur nasi beb-

No comments:

Post a Comment