Thursday, October 22, 2009

saat bosan

kat umah. BOsan hujung minggu, mak aku tarik kuar congkak n guli. Oh, de ajak aku men congkak. Well, aku kalah. Mak menang...ala x aci aku ikut style moden..mak main versi tradisional. Harus la kalah kan?

(oppss..baju aku tak cukup kain..sorry kerana kebedepotan aku...)

ok-mak dapat new phone. Smart.

:-)

dan tangan aku yg huduh. Saket, tiap malam berdenyut. Oh ye, nextmonth aku ke kpj semban tuk buat check up- gheeee *takut*

de mengada2-mgacau aku tiap malam. Terkejut bile tau2 de akan tido sebelah leher aku..

(pagi td aku da tsentap, nampk kucing da terdampar tgh jalan kat uma aku..bderau..terus aku jerit2 panggil name kucing2 aku. Alhamdulillah...bukan oopet! tapi sian ngn kucing tu...kucing tu selalu curi2 dtg makan kat umah aku...sape la yg langgar tu kan?)

bile la mak aku nak balik dr kampung ni.. bosannye, xde tempat nk mgadu...sob sob sob...

No comments:

Post a Comment