Saturday, October 24, 2009

busan

mak da balek. kenyang makan sedap, masak sendiri malas. mak gk yg sedap.
hurm..aku bhadapan dgn manusia yg hipokrit. Dpn aku adalah sgt gila Angel, belakang2?
aku tahu sbb aku dengar. ade org baik hati bcerita. dan ade yg terrrrrlepas kata.
aku diam.
aku lihat. aku senyap dan hairan.
wut's wrong with you actually?
kau jeles sbb ape?
kau sakit hati sbb ape?
aku rampas laki kau?bf kau?tunang kau?skandal kau ke?
kau sakit hati dgn life aku ke?aku pakai duit gaji kau ke bersuka ria?
aku pakai baju n barang2 kau ke?
aku rampas kehidupan kau ke?
tak kan?
dah tu?kenapa kau nak cakap belakang2? tak puas hati, meh kedepan.
sbb tu jgn fikir aku diam, aku bisu dan pekak.
maybe aku blur.
tapi otak n hati aku masih terang.
dan jangan igt aku takut.
FULLSTOP.
manusia2 yang tak sedar dek untung. aku takde plak kacau kau. sakit hati dan dengki dgn aku plak.
MD.
jenis aku, dari aku nk cakap2 pasal org lain. baik aku membuta lagi bagus. bukan aku la yg sibuk2 nk gosip sane sini.
buang masa je. duk diam. tido. makan lagi bagus dr cite sal org sane sini. sbb lau aku kuar ngn kwn2 aku, takde lah lgsg topik cite hal org. buat ape? baik cite sal plan nk berjalan ke ape..seronok lg menerujakan. PAHAM?
kelakar lahhhh adoi. takpe, aku suke org buat cmtu. sbb aku nk tgk sampai bile kan.
yg pastinye aku bahagia dgn khidupan aku skang.
*eh lg satu sape yg sampaikan cite tak betul tu ea?meh cni aku lempang sedas kat mulut tuh..

No comments:

Post a Comment