Monday, October 12, 2009

outing

Di mulakan dgn makanan lauk kenduri

shasha tunang (da tunang da kwn2 aku mase kecik tu)

10/10/2009 *sabtu*

sedap kan lauk de?aku hanye lihat aje...sadis..

seharian aku melepet jek kat umah. Kemas2 pastu online, the best part smpai tertido. Elok je jari aku kat keyboard kan?aku terkejut2 bile ade org buzz..pastu jam 6 ptg aku bangkit, mandi manda terus kuar.

tu pun bosan. sebab? haaih..xde tempat di tuju. Last2 ke JJ la gamaknye, beli tiket wayang cite Papadom.

kami-abes tgk wayang. lepak port biase minum2 dulu sebelum pulang ke rumah.

*budak sombong

mase untuk tido-LOVE MOMOT *name kucing tu

11/10/2009 (Ahad)

biase la, outing ngn gadis2 ku. Ktorg ni xsah lau tak jmpe. Even bukan semua org, lau slh sorg pon jd lah.

so ahad tu kami p maen boling (bukan game yg aku suke...sebab x reti maen)

aku ikutkan aje, sbb takkan nk ajak dorg maen pool lak kan?

saket tau jari!

:-(

berjumpe di JJs2 (mule nk maen boling situ. p ramai lak)

and at the same time tunggu abear.

terus kami ke SP *semban parade

ape2 pon isi perut yg tgh lapa gilo tuh. Makan lah kat Food court, lame da x p situ. Zaman2 sekolah dulu slalu lepak makan kat sne.

sempat lg time nk berjalan tu.

*cepat2 weh, aku amek gmbr korg*

haih..gambr ni pon jadi le ea suhaina???

escalator nk ke tingkat atas (boling)

see?suke nau amek pic dr belakang. Malu tau!!

ni sempat. wakaka..gile camera tol!

game nk start, amek pic kasut dulu...eh mcm kurang jek. Oh suhaina nye kaki takdo bab kasut de len. Tau kenape?kaki kecik sgt, so kasut pon len la.

aku candid. Mcm2 kerenah kwn2 aku ni. Yg sorg duk vdeo call ngn bopren

ni layan perasaan smbil dgr lagu.

ha nih syok sndiri. Haip! hahah suhaina yg kelakar

harusla muke aku kan? Suke nau hati. Tgh single *hahaha..ampun!

mase tunggu turn masing2 campak bola. Bergambar sampai muntah, ehh sampai low bat!

(bole lah, org tak ramai..lau ramai segan kot nk bgambar selambe)

gaya sang juara *de terer men boling*

berkepit adik n kakak

suke pic ni, sbb mase amik pic yg atas tu. Si suhaina candid plak gune phone aku.
awwww..malu icha (ayat kegemaran nor)

da kat 5.30 ptg men boling. Kami pon lepak minum2 kat siang malam. Yeay..nescafe O ais satu!!!

borak2, bukak usul. Dapat kate sepakat. Deal2 bagai..excited-lam jam 8 malam kami sume pulang ke sangkar memasing. Sangkar gitu...idak le, pastu masing2 ade la plan len2. Yelah, seharian lepak bsama gadis2. Takde sibuk2 nk sms or call..partner masing2 pon mule lah tarik muke kan? Lupe diri katanye.....

tadaaa! si gemok yg garang. kahkahkah...*mse ni de malas mau layan aku

oklah tu je cite hujung minggu. neway gambar sgt banyak. Tpi muntah oh mau taruk..sgt banyakkkkk

No comments:

Post a Comment