Saturday, October 10, 2009

aku x faham

baru lek dr tgk wayang. Cite Tsunami (jepun). Then p minum.
normal lah kan? da jd rutin.
ok, tibe2 dtg 3 biji keta lame yg di pasang paip (ekzos yg pong pang tuh)... then tongek2.
para gadis yg seksi n montok2 serta takde kening. Tatau lah nape aku x nampk kening de. Maybe lupe pasang kot...boleh?
tak kesah lah. Yg pastinye, dtg buat bising n kecoh. Yg ppuan2 tu plak gelak mgilai2. Sambil tepuk2 tampar lelaki2 yg mane rase2 nye tangan de sampai tuk dicapai.
haih-tak kesah la, nak makan ke ape. Cume jgn la heboh sgt smpi ckp ngn kwn sebelah ko pon terjerit2 mcm sengaja nk bg satu kedai dgr ape yg ko ckp. Lau bahasa sopan takpe..ni tak... mencarut benda yg x sepatutnya (dlm bhasa melayu plak tu..sgt pekat)
bukan aku jeles x dpt join satu table ngn korg. cuma behave la..mane adat ketimuran ko tu? aku pon bukan betul sgt. P behave lg lah.
the best part..ade dua buah keta myvi lalu. Dalam tu ade la 4 org ppuan (satu keta ade 2 org gadis). Ok, pada pandangan mata aku agk cantik n moden. And this group plak memekak2 mcm kera nampak setandan pisang. Siap jerit2 tuh.."yang sini lah yang..sini sini...." dorg pnggil gadis2 lam keta myvi tu.
tapi dorg takde benti pon, terus blah..then sorg ni ckp;
"manolah tau kok dorg bonti ko.. kiro rozoki tu namo eh..umah den pon free mlm ni haa.."
aku bukan sebuk2 nk pasang telinga. P lau da terjerit2. Tumpang dgr lah kan?
aku rase lh, umah sewa dorg ni sume takde cermin besar kot. Hish. Buat malu org kg je. Dtg dr kg yg jauh..sila lah behave cik abg sume. Aku lak rase malu.
ok lah. ape2 pon, aku hanye manusia biase yg tak sempurna. Tp cuba berusaha tuk jadi yg lebih baik. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment