Thursday, October 22, 2009

Izzu dan MFI

Mlm td lepas makan g ke rumah wafi-
izzu dapat tawaran sambung blaja kat MFI, Bangi. Best!
*izzu adik wafi yg cute... opssss!
1st time jmpe izzu, siyes ok. Comel gile budak ni, excited sbb de akan jd bakal adik aku kan. Harusla suke...*insyaallah if ade jodoh kan?*
kelakar, penat gelak. Mama wafi pon ade, seronok bile da boleh jd sebahagian dari dorg. Aku da x rase kekok. Mama de suh aku tolong2 tgk ape yg patut~
ok,settle.
cute lh family ni. SUKE!
pasni aku lek kerja jumaat-leh la singgah amek izzu. Tumpang kan de skali...hahahahahah! boleh x abg?
gila jeles oh mamat nih skang..

2 comments:

  1. wah. beramah mesra dengan keluarga bakal mertua apa salahnya. haha.

    ReplyDelete
  2. rynn.aku kena.terpaksa belajar mgadap.

    ok.gile mgigil2 4 da 1st time. dan alhamdulillah dah leh bawak diri.

    wish me luck dear

    ReplyDelete