Thursday, October 15, 2009

rase nak lempang mulut comel ko

si mental : oit (tu je bahase ko dr dulu. xde salam ke ape)

aku : ye (nada lemah)

si mental : bz ke?

aku : haah, aku nk siapkan keja. esok & isnin aku cuti

si mental : apesal cuti?

aku : saje

si mental : cuti kawen ke

(aku da start nk marah..ko lau YM aku, x sah lau x saketkan ati aku kan?)

si mental : oh..lupe lak. Ko kan nak sambut raya ko kan? hahaha (sungguh lawak la tuh?)

si mental : ayoyoyo ma...happy deepavali

aku : lah, sumpah aku x igt. Maknanye ko punye raye.

si mental : ape lak aku? aku x apply cuti pon. hahahah

aku : aku nak jenguk kubur ayah aku DOH!!

(btw kubur abah aku baru siap semalam)

si mental : apesal?

aku : eh suke aku lah nk melawat dia.

si mental : oh

aku x reply dah... pastu lame tu de bg lg.

si mental : nnti roger2 lah

dalam hati aku : pegi la mam- aku n budak2 ni je snggup layan ko n partner ko tu nye perangai yg asek nk drop org. Elok lah sgt, dua2 bajet bagus. ko p cari kwn2 ko yg len. Ade ke yg nk kawan ngn ko? keja ko duk pau rokok org jek. Byg ea, lepak minum de aje kat 5 batang rokok pau. Bukan berkire lah kan, tp stiap kali lepak cmtu. Alasan "aku lupe la nk beli rokok".. Cite nk meletup, rokok pon x mampu beli ke bang????? haih...

aku lau jmpe kwn2, xde nye la istilah nk drop2 org atau kwn2. Gurau2 pon beragak la kan. De ni tak, asek la drop. Sume benda nk drop. Ade je la point, kire de lah yg terbaekkk.. Igt2 la, lau mcmni sumpah la ktorg tak layan ko..confirm ko ilang kawan lau ko terusan drop mendrop..

k lah, aku nak lek. Buka posa ngn mak aku. Yippieee

No comments:

Post a Comment