Tuesday, October 27, 2009

idea dr rynn (junior)

terbace dr blog rynn.Junior aku ni.
berkenaan nyah/pengkid/gay ni.
even dorg mcmtu, aku selesa kwn ngn dorg. Sebab?
sekurang2 nye dorg takde la suke nk menghina org.
cakap kasar atau suke mngumpat.
sape kate org2 mcm dorg tu tak berpelajaran?org sume akan pandang luaran jek..yalah, 1st impression ye tak?
haa...kenal dorg, baru tahu.
bukan ape lah. ramai yg suke pandang hina sbb dorg mcmtu.
btw kenal ngn org2 mcmtu, mcm2 pengetahuan yg kite dpt..
selame aku berkawan ngn geng2 aku tu. dorg takde pon ajar aku buat benda2 jahat..
*rindu kat dorg tetibe..
haih..seriously selesa even mase tu bile lepak. org akan pandang serong. Eh wth kan? suke aku lah...yg pnting tak amik duet org pon..
hihiihi..
mane lah dorg sume ea?ape yg dorg tgh buat...
*lame x men pool*
k lah, nak makan. Lapa..seharian melepet tahan sengugut saket nak mmpus.. dahla bdiam jek..kang lau aku bckp..mesti nk kasar2..mood org pms la katakan.. xbleh salah sikit. mcm hari ni...eeeeee! thanks lah yg call bg info2 yg sweet td. i like..hehehe..itu namenye kwn baek..ramai yg concern..awwwww...suke tau~

No comments:

Post a Comment