Monday, October 26, 2009

NONE

Subhanallah, mcm biase aku akan bangun awal pagi.
perut sangatlah teramat sakit. Xpelah, buat biase je. Aku tau ape petanda perut sakit teramat tu.
Dah seminggu aku moody+emo gila.. (sian de..x pasal2 kne marah...)
ok, even dr hari Sabtu lagi dlm otak aku dah set. Isnin ni;
- perhimpunan
- meeting
ok, smpai ofis jam 8am. Siap2kan alatulis tuk boss sume, pastu print jadual officer2 yg akan kne buat kerja.
tibe2 boss panggil aku.
"Rosz, meeting kite 28 Oktober kan? hari Rabu..." sambil bos aku senyum tgk jam de.
aku sumpah gile mental. Ok, sgt gile. Hari ni adalah 26 Oktober dan hari ni juga bukan 2 November. Otak aku da bcampur2 tarikh. Betul lah, penangan kerja kat sni. Hati kat rumah sumpah tak tenang bile weekend. Igt opis je.
"Yaallah, sy igt hari ni 28 Oktober..ishhh..punyelah laju sy drive td.."
ok. aku tarik nafas dalam2. Kejadah ape perhimpunan kan? belum masuk 2 November!
aku baru tersedar yg aku confused dgn dua tarikh.
28 Oktober ngan 2 November adalah pada hari ini.
hurmm..tak apelah, x salah kan? anggaplah aku bersedia..perut sakit. Biase lah, cik merah dtg lawat aku dah pagi2 td.
pms again. takpelah, sekurang2 nye kite tahu kite normal. ye tak?
k lah, nak sambung kerja.
gembira semalam masih lom abes. aku tgk ramai gile yg duk mgutuk2..relaks la, bola itu kan bulat?
jgn la terlalu stress sgt.biase2 sudah.
*Nnti aku update cite sal kapel yg duk sebelah table aku smlm mase tgk bola kat mamak...bukan gosip, cumanye sebagai kesedaran jek.

No comments:

Post a Comment