Thursday, October 15, 2009

ke'obes' siti an

kerja baru settle *yeke?

(ceishh..aku ckp settle je, on the spot tansri kol boss aku)

penat+lapa

aku puasa lagi hari ni. So far aku seronok berpuasa sebab aku rase terkawal.

aku x rase nk marah. Aku senyap n baek je. Aku x kacau org...(mcmlah selame ni aku kacau org).

Semalam kakak aku bising2 dah, aku betul2 makin sihat. Mane tak nye, kuar jek makan. Kuar jek makan.. hahaha..de suh aku maintain mase kat poly dulu.

susah tol rase nye nk maintain ke 60kg tu. Apetah lg nk ke 58kg. Iskk..kne semangat kobar2..hahah..tgk je la wafi. Gemok..9kg naek lam mase 5bulan lebih..

aku tgh belek2 pc, nampak pic ni. Ni pic last year. X silap hujung2 tahun dah. Hoiiiih...sesungguhnye aku amatlah tembam+gemok+buncit..

75kg ye tuan2 n puan2.

hissshhh...skang 68kg...8kg nak ke 60- susah. susah.

(aku da start jogging)

No comments:

Post a Comment