Monday, October 26, 2009

kerenah sang pencinta

tau x cmni perasaan aku. Sejuk yg amat.

Ok, keja da settle sikit2..aku tgh buat keja len plak. sambil2 update, nk update kat uma aku cm agk malas. hahahaha..ye lah, da nk update. Elok2 terus aku tertido jek.

berbalik cite smlm. Mase aku smpi kat mamak yg biase aku g tgk bola. Ade sepasang kapel ni. Ok lah, aku x akan cite sal paras rupa de atau pon size. Sbb aku pon sape je kan?

so kami sampai, amik la seat belakang sekali. tul2 sebelah kapel ni. Aku bukan sengaja nk tengok, tp dah betul2 depan mata kan? tak silap aku, ni public ni. Dah kenape je dorg berpelok2 kan kat stu. hairan. xkesah la, tuan punye badan yg dipelok pon suke nampak nye.

tu tak kisah, tp yg aku kesah kan. ko peluk BF ko yang mantap tu. dah tu kenape plak ko sebuk2 usha pakcik yg duk sebelah aku ni? then mata ko lak jeling2 kat aku.. takpe, ko ade mata. ape de hal ye tak?

aku x kesah, nak pandang2 pakcik sebelah aku ni. takpe, takyah bayar pon. pastu dorg bdua bercengkerama plak. yg pakcik sebelah aku pon da pelik..

"eh, dorg tau tak ni public ni? beria2 plak..."

aku da gelak2 n bg signal mata je. Ye, pakcik aku ni pon tertelan speaker kan..

k lah, pastu dat girl seboleh2nya nk tunjuk kat sume yg ade di situ de adalah sorg awek yg penyayang gila habis kat bf de td.

aku tgh concerntrate tgk bola. Dtg plak sorg lg budak laki, mmber kapel ni. Dorg bukan nye tgk bola. Tapi memekak n bcerita ape smbil carut2. Terganggu kejap plak.. Dah tu dr segi gaya dorg2 ni bukan sorg yg kaki bola atau pun futsal. Apetah lagi nk layan bola kan? aku pon takde la minat sgt bola, tapi aku layan gak tgk bola kat mamak.

yg aku bengang sgt2, dat girl yg bukan tgk atau minat bola tu td duk la bmanje2 ngn bf de. ayat de mcmni.

bf de : ayang liverpool eh?

gf : aaalaaaaaaaa....*gedik style* xnak la liverpoooooollllll..

dlm hati aku wtf? diam2 sudah la kan. Pastu mase part si rooney ke berbatov tergolek disbbkan kuyt. Si gf ni td tibe2

"mcm P@n+@+ la main cmtuh..."

panas den. lu apehal minah, ckp dah lah kuat..dhla mencarut sendiri punye..ok, aku pandang je la. Segan kot, dah pesal sebut gitu kan.

then mase sape tah, aku tak ingat. Nak jaringkan gol tuk MU tp bola ditangkap cantik leh goalkeeper LP. Ppuan tu.....

"siaaaaal la"

hahahahaha..weh, ko ni kan? diam leh tak..emo lebih plak. Dahla tak tgk bola pon. Yg bf de n mamat sorg lg tu. Heboh bcite, org len sume tgk bola.

Aku pandang je lh, pakcik ni tak dgr..sambil2 tu, heboh usap bf de. Pegang sane, bersandar kat dada bf de...bg aku tu nk tarik perhatian org yg ade kat mamak tu. Lau x ramai takpe. Ni sgt la ramai.

aku bukan nk tengok, dah sumpah btul2 depan mata. Nak taknak, tgk jela. pastu usha bf org lak. kihkihkih..

alih2 pakcik terperasaan, pakcik buat muke 'annoyed'. aku senyum jek.

itu la citenye, kami lepak2 sampai abes game. Pastu budak tu pon blah..yg tak leh tahan. Cara de amik handbag de n cara jalan kalah paris hilton tu. terkejut aku, de nye lenggang lenggok cm nk patah pinggang.

rupanye bru umur 20 tahun. Bab pakcik bgtau, yg sorg tu dak taman de. Tp jnis x cmpur org..pastu yg dat girl tu mang gitu pngai nye pon..selalu da tserempak berkepit ngn bf de mcm bf de tu christiano ronaldo laaa.....

*moralnya kat sini, tahu kamu tu ade bf/gf. Tapi inikan public. Behave lah. memalukan diri sendiri je. aku bukannye baek, p bleh beza lah kan. Tak kesah la nk ape2 pon, hak memasing. cumenye jgn la obvious smpi mendatangkan fitnah.

geleng kopalo

2 comments:

  1. klu akak aku dh sound.klu yer pun nak,gi la cr umah kosong.jgn nak semakkan mate org kat cnie plak...hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. ala kak, bebudak.. nampak na keSANGAPAN itu. erkkk

    ReplyDelete