Tuesday, November 3, 2009

ula la la la..sungguh happy

Makan malam same2- Kami makan malam sekitar jam 7.30pm (everyday)
Dalam tu hati aku amatlah takuttt. Dalam2 de diam tu haaa..kang ade kne marah.


*Bdoa dlm hati je

1st takut, b4 ni lau aku buat salah. Relaks je, tah ngn de lak takut *garang oke
Da makan kenyang2.

de : p JJ ea? de nk kasut kerja kan?

aku : hurmm..ok (cube utk senyum2..p takut)

dah bayar sume, terus gerak ke JJ. On the way, aku senyap dgr de bebel2..ayoooo sumpah x snggup lagi buat salah.

hehehehe..pastu ok la sikit, da smpi terus pilih2 kasut. Then jalan2, tibe2 de tarik aku ke satu kedai tu.

alololo-beli cincin.kihkihkih, mood de da ok dah. Sgt excited beli cincin tu..
cincin yg ditempah ade name kt bwh cincin tu (eh ape aku ckp ni???)
gedik kejap. Dapat la 2 pasang subang baru..yippie!


de : rosz jgn bukak2 cincin ni tau. sentiasa pakai..igt abg

aku : heee..yelah, de pon kne pkai gak


pangggggggggggggggg sungguh gedik wehhhhh...


cincin

nasi goreng cendawan+ayam goreng kunyit yg MABELESS!!

kasut kerje

No comments:

Post a Comment