Monday, November 16, 2009

i carry you heart

I Carry Your Heart With Me

I carry your heart with me (I carry it in
my heart) I am never without it (anywhere
I go you go, my dear;
and whatever is done
by only me is your doing, my darling)

I fear
no fate (for you are my fate, my sweet) I want
no world (for beautiful you are my world, my true)
and it's you are whatever a moon has always meant
and whatever a sun will always sing is you


Here is the deepest secret nobody knows
(here is the root of the root and the bud of the bud
And the sky of the sky of a tree called life; which grows
Higher than soul can hope or mind can hide)
And this is the wonder that's keeping the stars apart

I carry your heart (I carry it in my heart)

*entry jiwang*

budak yg lahir kat KL, da 10 tahun duk situ pindah ke Muar then duduk Kota Tinggi dan skang berada di Seremban.

budak yg aku kenal tahun 2007 tibe2 proposed aku tahun 2009.

budak yg sgt kasar tak reti nk lembut ngn ppuan

budak yg garang dan sgt sgt strict

budak yg tak suke bile aku suke nk ckp mengarut2 kat de

budak yg tak suke bile aku start nk ckp 'bodoh' atau baling2 brg

budak yg langsung x manja x romantik!

budak yg tak pandai pujuk aku bile aku majuk/marah

budak yg tak kesah la de cmne pon aku always syg de. hahahaah!

sebenarnye aku xde point pon. Sje buat entry jiwang. Hati tgh senang (even susah hati). Mcm semalam, ex aku tibe2 kol. Lagi seronok, mase the boyfie tgh bwk keta. De rampas phne aku. Perghh..x pasal2 aku kena. Yg si EX ni plak jenis x paham bahasa. Sampai mati ke nak kacau2 aku. Tension kejap the boyfie. Nasib penyabar.

aku sgt lapar ni. Sungguh lapar, kat otak aku nk makan 'ikan siakap 3 rasa', 'kailan ikan masin', sup campur & telur dadar. Mesti best.

*kepada pemandu kereta yg mempunyai nombor pendaftaran NBU232, sila pastikan kereta anda dalam keadaan selamat sebelum di terbalikkan dek bulldozer yg aku sendiri bwk. DAMN!

No comments:

Post a Comment