Tuesday, November 10, 2009

Perasaan aku masa ni

morning.

Ok-bangun pagi. Of cuz lah sbb aku x boleh tido kan...ok!
aku tido kat ruang tamu.

sadis.sedih.sayu..

(tolonglah... mengalah lah sikit kat budak2 tuh..ko tuh da tua wehhhh)

btw ank2 buah aku da conquer satu bilik. bersepah. so aku xde mood di situ.

baru je nk feeling2 sejuk n selesa. Si oopet n tamteh berlari2 men kejar2 atas kepala aku. boleh????
siap men cak2 belakang langsir! urghhh gilo di buatnye.
aku halau n campak pkai momot.. tapi aku amik lek momot tu.

oklah, da mule mamai2.. tapi tetap terjage setiap sejam..dan adalah tidak sewajarnya di kala aku x bape sedar. Aku boleh type msg mengamuk2 kat the boyfie. Apakah?????mental habes aku ni!hahahaha..
masuk opis awal. Relaks2 layan nescafe n biskut jacob's.
hati tenang.
pagi2 the boyfie da sms.
on pc sume.
click2 kejap.
pastu aku sengih...
Alhamdulillah, perasaan ni mcm 2 minggu lepas....
Syukur!

No comments:

Post a Comment