Monday, November 23, 2009

congrats 2 my dear cuzen-darlin

Mirdalinie Mohamed aka Darlin,




Tahniah, dah selamat pon jadi Isteri kepada Zool. Oh, pic laki ea takdo lam simpanan. Hahaha.. Btw, x sngke da kawen pon de. Oh, tinggal aku je lah sorg2 terkontang kanting. Dulu kecik2 aku selalu bdua je ngn de.

now da xleh join da.

me & darlin

*sile abaikan muke pucat sbb makan kambing terlebih*


Puan Mirdalinie



brg hantaran, ade lg yg aku x snap. kepala pening gila dah.

sian lapar sebenarnye..hahaha..



time makan ngn ank buah aku-andy (dah bujang pon)..


oh ye, aku smpi agk lewat dr Putrajaya. Memandangkan aku bekerja. So, smpi around 2.30pm. Tak sempat tuka baju, selambe je. Sampi2 mak da jeling2 tgk pakaian aku.



aku, darlin n akak aku- aku paling itam n gemok. haaaaa-


the best cuzen!


aku da start2 nk demam. Mase ni nk balik dah. Aku nk blah dulu sbb sungguh tak larat.

sempat mgedik *baru sampai*

agk suke pic ni walopon serabai sbb nmpk mcm da kecik ckit. Iye, aku kali ni usaha keras. Hasilnya jeans2 suda longgar. Baju pon da longgar...

tapi banyak lemak2 tepu kat perut n tepi pinggang yg terkeluar2..ape2 pon, aku sertakan dgn eksesais.

*harap2 berhasil la kali ni*

No comments:

Post a Comment