Monday, November 2, 2009

gembira tapi..

Jumaat lepas adalah hari yg paling gembira lam idup..
Tapi tulah, kegembiraan tu tak kekal lame kan?

So on Sabtu, ade majlis perkahwinan. Aku kne dtg.
Then pagi2 aku da bangun, mula nye igt g salon nk trim saje.

tapi sampai sane len plak kan?

oh, aku perm'kan rambut. Last skali aku buat mase aku sem2 kat PPD. Tapi dat time, buat sehari pastu terus aku x bela.

Memandangkan rambut ku nipis, so aku kena la buat benda ni. Supaya rambut nampak banyak...ouhhh aku sgt malas nk taruk minyak n gel, pas mandi bia kan aje. Then tadi bos aku panggil..agak pelik nape mcm serious je bunyi nye kan....



bos : rosz masuk kejap

aku : ok

bos : (muka sgt pelik smbil tangan dua2 pusing2 kan kepala) eh, kenape u punye rambut ni? u tak dan nak sikat ke? ade masalah ke?

aku : (gelak) ape laaa..mang gini le jenis fesyen

terus bos aku gelak...haih maybe de igt aku da nk sewel kot. rambut mcmtu...

*abaikan mata n muka yg sembab

No comments:

Post a Comment