Tuesday, November 17, 2009

Alhamdulillah

sy yg 'mgidam' nak makan ikan. Kelihatan hodoh+serabai (fesyen musim ujan)

The boyfie jemput balik kerja. Then g beli cake kat SR tuk mama, then singgah uma de. Tapi awal2 aku da bgtau de yg aku mcm sgt teringin nk makan sesuatu. Tanpa ada ape2 halangan dan dgn pantas nye de bwk aku g UsopTomyam,

memenuhi kehendak aku yg kuat makan ni.

hahaha. Ok, bagus!

order2 sume dilakukan oleh de. Tak sampi 20 minit, tadaaaaa....

ikan siakap 3 rasa (besar ohh ikan tu)

nasi putih+telur dadar+kailan ikan masin+tomyam campur+sambal belacan

aku makan dgn senyap sunyi smbil menghayati. Kelazatan ikan tu, manis je. Confirm fresh..sedap!

Alhamdulillah, kenyang dah.



de suh aku abeskan ikan. Mang berbaloi2..sodap oke!

(sombong xmau pndang kamera)

thanks tuk de cuz selalu layankan aje permintaan aku yg kdg2 melampau2, but then aku tahu de syg kat aku walaupun slalu marah2 kan?kan?kan?

*GEDIK*

No comments:

Post a Comment