Saturday, November 28, 2009

Entry Raya & Wayang

Salam Aidiladha,

haaa, aku da pon nek muntah makan. Tapi mood kureng, neway aku demam. Tak ok lagi, aku banyak moody je...aku leh mgamuk2 jd hantu. waaaaa...garang oke, ank2 buah aku pon takut..smpai satu part aku tarik sume extension wire aku hempas2 siap ngn ps2 skali. Anak2 buah aku plak duk sebuk tgk cite kartun time tu. Haduihhh, puncenye aku da terlelap jam 9 lebih, tapi tersedar jam 10 lebih..haaaa-nak2 plak aku tgh nak pasang kipas stand. Tgk takde extension..bertambah tension..jadik hantu kejap. Tah ape2 tah..dah bape saat tu aku terus mengucap...

b4 balik kg, aku sempat tgk wayang. cite ape? teka la, cite ape yg kuar pada 26 Nov?

yeayy..twilight la kan.

hotttttt!

Taylor Lautner

abg2 aku kutuk sbb semua yg tgk cite ni especially ppuan semata2 nk tgk pelakon utama de je...*maybe*

Ehh silap tu. Aku suke cite mcmni, even dulu aku suka cite 'interview with the vampire' & Angel...

hahaha..

cite 2012 aku tgk mase hari kedua ditayangkan, punye la full kan..senario pon dah *biase je citenye*, christmas carol pun dah (this time paling best, aku membute lam wayang...demam kan..so harap maklum..tp the bf kate best...)

ni aku da kebosanan. Mlmni, kwn bek aku tunang (gadis2) si abear. Haihh..sorg2 kwn aku nk tinggalkan zaman solo. Balik kg, ank2 buah aku plak nak tunang. Soalan bertubi2 kat aku, dorg kate nasi minyak aku bile plak nk dpt rase.

balik dr kampung, lepak ngn the boyfie n kakak de. Oh ye, 1st time aku bersua ngn kakak de. Mgeletar. Yg len sume dah, ngn kakak de je belum. Amin, settle. Kakak de sgt best n sporting.. Yahhoooo..sekepala tu yg best. Tak sampai 5 minit, da bleh ngam...

No comments:

Post a Comment