Friday, November 13, 2009

banyak kerja

Salam Jumaat.

Masuk opis dgn eyeliner n mascara baru from rimmel- oh sumpah tah cmne leh terbeli. Btw, not bad gak..smooth je eyeliner tu.
tak mahal, tgh promotion. Dua2 benda tu aku dpt lam harge rm58. Tpi if aku beli produk dorg lam harge rm120, dpt la mcm lipstick, eye shadow lah, beg.. pastu siap ade fotografer amik gmbr ko yg telah di make up. hahaha..koser aku. mcm la aku bermekap bona.

ok la.

so tgh hr td g lunch ngn Kak Mas kat BK. Ok, sjujurnya aku makan BK sebanyak 3 kali n 2 kali makan SK (sushi king)

melampau!
makin nk kurang makan, makin banyak makan. So bile mase nk diet?

org keliling da bising!

as usual mang akan masuk guardian (watson tgh upgrade kdai).. tak sah lau tak mmbeli, tp takpe la. Stakat brgan harian cam berus gigi, ubt gigi, deodorant, ubat..n seaweed!

skang ni aku rase, duet da terlalu murah. Haih...amik cikit je, berlai2 plak kena hulur kat cashier tu kan.
kan best la cm 20-30 tahun dulu. RM50 tu da kire amatlah besar.

nk balik da kelam kabut, biase la confirm jem. Sgt jem...aduiiii
sempat rembat selipar jepun, oh da 3 tahun 8 bulan kat sini aku kerja. 1st time aku beli selipar ni tuk kgunaan kat opis.

selesa n murah.

so ni kat opis. Tgh siap2 nak balik, aku amat lapar (minum dutch lady) smbil belek2 blog org then ternampak sesuatu kat blog mama batrice


smart ea?

tapi..bile pk sejenak, fon skang ni pon baru pakai 8 bulan gitu. Takkan nk tuka saje. Membzir tu kan kawan SETAN.

(goda2 sikit lah encik wafi)

2 comments:

  1. ha ha ha.....citer dia panjang berjela...tp part last tu yg paling best...

    zana dah survey dah...mmg cute giler....smart plak tu...camera 8.1 mp...pergh...marveles ler...harga dlm RM17++.....tp tu ar, bila di pikir2kan balik...berbaloi ker beli h/phone harga nak dkt RM2K...alahai...pejam mata jer lah.....he he he he....

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu la pasal..sbb c's la ni, roses pon terjatuh cinta. camera msti tiptop punye..
    yg model sony roses bli b4 ni, tutup mate kuar 15++..haduii saket2..

    eheeheh..*ade yg termimpi2 ni

    ReplyDelete