Monday, November 2, 2009

pujuk ke tak?

seharian di KL,


bershopping (shopping ke???)
beli sepasang baju utk tido (singlet T n boxer yg kiut miut) kat F.O.S midV
selai shirt (hitam) n Jeans (kotak2) kat threepointsix.
dua lai shirt (hitam) kat BG
satu jeans kat T.Gardens
pakaian dalaman (ouh..pierre cardin sale)
beli brgan penjagaan muka/badan (syampu, pncuci muka, sabun mandi, berus gigi dll)


semua barangan diatas bukan jenama yg mahal2. Hanya termampu saje..


sumpah aku adalah sudah lame tidak shopping sbb owez sengkek.
so buat rambut aje dah hampir 2rat.


btw-thanks tuk penaja2 tersebut.


aku juga telah ditegur utk MENG'KURUSKAN badan.
(dah kate kan?cube kurus sikit. Lau kurus sikit tadi de da boleh dapat 2 lai jeans. Ni gemok, ha rugi...sape suh kan?xde pilihan. selai je la..pasni kurus k. iskk!)


*puas hati dpt makan walnut butterscotch n white choc rasp (aku da tarik2 muke kat de sbb heboh nk mentedarah eskrem NZ


tapi kami adalah? sedang berdingin. Camno tu?dalam2 moody de tu, bleh plak p jenjalan kan?uhhh..abaikan. Salahku gak, buat benda yg dibenci oleh beliau.


owhh..aku telah dilabel :
-ego
-keras kepala


sampai seremban, bleh plak g karaoke kat JJs2. hahaha-dlm dingin2 tu leh lagi nyanyi. dasat2..tapi sume lagu mcm sadis je plak. Sampai satu part, aku nyanyi lagu Tenda Biru..terus dicancelnya then tibe2.. "dahh jom nk p bayar..balik!"

erkk...sabo jelah dik
iyea..iyea..salahku- *cmne nk pujuk?


k nak balik.
pk jalan tuk minta maaf *ego ke aku ni?dah buat slh, tapi mcm x bersalah...

No comments:

Post a Comment