Wednesday, November 11, 2009

18sx

esok ade appointment kat KPJ. Tapi x sure lepas atau tak sebab busy.
ok, sbb2 aku da tangguh lame sal menda ni. Aku takut sesuatu aje..so nak atau tak nak. aku kne lah p.
until one part aku sgt gile risau. So, smentara ade sesen dua ni. Nak p check up.
ok, ade mcm ketul2 n biji2 kat area dada. Saket. x ke risau namo ea?
opsss...da terbagi tahu plak. Takpe la, juz nk share kan. Almaklumlah, perempuan mang terdedah ngn penyakit spt breast cancer. Aku cume harap2 n bdoa bukan ape2 lah. Risau kan..hopefully nothing la.
and at the same time, aku ada alahan sgt maha teruk. Bile aku silap makan, kulit aku otomatik berubah jd mcm kulit biawak..eeee gile jijik n hodoh. Sampi satu tahap akibat tergaru, smpi melecet2 kulit tu.
Ye, aku seorg perempuan yg sgt TAK suka g HOSPITAL/KLINIK.
tapi demi mase depan n nyawa. Kne lalui nye.
dan kne bebel oleh kuarga. G check, x salah kan? lame dah benda ni. Since awal tahun, saketnye berdenyut2. Tuhan saje yg tahu. So esok appointment, tapi persoalannya di sini lepas ke aku g KPJ?

No comments:

Post a Comment