Wednesday, November 25, 2009

Entry Mencarut

hari ni aku tak sehat lagi. Ditambah plak dgn PMS!
aku yakin 100% if the boyfie tahu aku posting entry ni kompom de mgamuk.
ok dear. Bukan ape2. Nothing, cumanye sbb si si@L ni. Sape de? lelaki yg aku tak paham ape lh masalah de ngn aku lg.
this time de igt de sgt bijak.
OMG!
de suh kwn baek aka bekas scandal de add aku lam FB. Oh fine, aku approved tanpe syak wasangka. Maybe dorg ni penyibuk.
oh dat gurl msg aku.
mule2 ok, tapi tibe2 berbaur macam bengang. De bengang sbb aku tak suke de. Ok mane de tahu aku tak suke de?
of cuz la ini jantan sudah mengadu.
woiiii! tu bini org, ko ngadu la kat bini ko sendiri.
kan tak sia2 terus aku maki si jantan ni. Then dat jantan pon maki hamun aku balik, berbakul2. Aku mang tengah menyirap. So aku pon da mencarut kat de.
tak, skang ni kan. Ko ni kenape? yg ppuan ni plak kenape?...yang jantan gedik ni ngn sume ppuan pun de nk bgtau aku ni 'ex' de yg paling sial+jahat+suke buat hal.
normal la, lelaki mcmni jenis nk ppuan beri perhatian kat de. Ye la, dianiaya oleh aku kan?
shitto!
tuk ppuan tu, aku tak suke ko bukan ape. sbb telinge aku da bernanah n benci bile jantan ni sebut2 name ko kat aku then cite yg ko suke ngadu laki ko mintak nk 'main' tp ko penat n tolak. Pastu hakikatnye ko takde nafsu kat laki ko?boleh? cite psl tu ko leh ngadu kat laki len? then laki tu plak p bising2 kat tinge aku. WTF?
Subhanallah.. berilah aku kesabaran dlm menempuh hidup mase tgh PMS ni, kang ikot gile aku smpi plak aku kat pejabat ko n lempang ko bg ko sedar!sedar yg ko tu da berbini n ber anak!
sabar rosz sabar....

4 comments:

  1. gi jer serang.akak suke...

    ReplyDelete
  2. ha.takde maknanye.wafi tak suke sy buat benda2 ni

    ReplyDelete
  3. dia cita kt jantan lain yg dia tak bernafsu ngn laki dia?? OMG !!! kenapa dia nak mengaibkan rumahtangga dia sdn?? dosa.. dosa..

    lempang bru tau..

    ReplyDelete
  4. ha..of cuz! aku tak paham wehh ngn dorg ni.

    ReplyDelete