Thursday, November 12, 2009

servis raffz + KPJ

raffz tu kenderaan aku. My 1st boyfren ye kwn2.
hihihi.
ok semalam servis so raffz lepak bengkel.
kat rm250 settle!
hari ni, igt nk alignment & balancing. Nyatanya silap, chamber da makan side tepi tayar aku. Botak abes depan..dua2 belah. Haih..bahaya tu, takut meletop tayar lak kan. So tuka sajo.
kat rm400
gulp!
blum tuka bumper depan n no plat yg patah lagi.
gulp! gulp!
wohoo-sile jgn ajak aku kuar makan atau ape. naseb baek en.boyfren sudi membantu. Aku sedang berjimat cermat.
(patutla aku mimpi aku botak malam td, rmbut habis gugur!..rupanye duet mencurah2 kuar.haissh)
aku g KPJ jam 2.30ptg, dekat je hospital tu ngn uma aku. So, doakan tiade ape2 berlaku ye?harap2 takde la sesi amik darah atau suntik-menyuntik. Bukan takut...cumenye TAK SUKA

No comments:

Post a Comment