Tuesday, June 30, 2009

tatau ape tajuk

morning.
*wahai pemandu2 kereta (takkan keta lembu) tolonglah drive keta tu semenggah sikit. Jgn la buat aku sawan h1n1 pepagi ni. Lau kau rase nak drive keta mcm sipot tua. tepi lah sikit. Ni kau duk lane laju. Pe kebendanye bing? Mcm last saturday, aku bajet jalan jem menghala ke KL. Agk pelik, mase tu baru jam 7pm. Rupanye sebijik avanza yg berkelajuan 80kmj berada di lane laju. Tak ke sial name nye?org belakang da cucuk2. Pasal de jalan jem teruk! Percaya ke x? seriesly, mang pasal de. And tahu la, the boyfie pergi betul2 side mirror ke side mirror himpit de n pancung betul2 depan de siap maen brek....bak kate the boyfie "ajar org yg tak faham bahasa". After dat sume org buat cmtu kat de. Tapi de bangang. still buat bodoh*
sabar2. Puas aku bersabar~ ni pon ade rase macam nak tepok muka org. Tapi aku bersabar jek. Apelah manusia pangai mcmni. Hishh..aku pon idak la baek. Tapi jgn jadi plastik sampai leh?

No comments:

Post a Comment