Wednesday, June 24, 2009

kadang2 aku terfikir, tertunaikah janji2 aku?
janji2 yg pernah aku ungkapkan kepada kawan2 ku.

seperti yg aku rase hari ni. sorg rakan teman dan ku anggap kakak. Hati aku betul2 sedih bile tibe2 de menjauhkan diri. Mane janji2 de dahulu?

aku x salahkan de. Mungkin aku ade buat salah sampai de menjauhkan diri. Tp, tahla..setiap kali aku ajak kuar. De selalu tolak. Mcm2 alasan kadang2 aku pon terase hati....

aku sygkan de, sebab de lah tmpat aku luahkan semua perasaan aku masalah aku. De seorang pendengar yg setia. Seorang sahabat yg sentiase membantu kite dlm ape2 jua keadaan pon. Tapi kini, sume nya dah berubah. Mungkin sebab de dah pon mendirikan rumah tangga. Aku pon tak pasti adakah itu penyebab de menjauhkan diri. Baru2 ni aku dapat berita yg aku sndiri tahu mengenai sesuatu ttg de. Sesuatu yg aku anggap rezeki yang Allah s.w.t berikan. Aku sangkakan de akan beritahu perkhabaran yg baek tu. Silap.....ah, aku je yg thegeh2 nk sibuk2 happy n amek tahu. Malu je kan? De? silap2 heran n pedulikan aku pon tak gamaknye. Aku je perasan lebih........

hanya Tuhan je yg tahu perasaan aku ni. Oh~sejak akhir2 ni aku mang cepat terase. Adekah aku nk mengalami sesuatu perubahan dalaman? Menjadi supersaiya????

berkenaan kawan aku td. Takpe lah..mungkin de ade sebab tersendiri kot....abaikanlah. Ape2 pon aku ucapkan tahniah n thanks sgt2 bab selame ni de snggup peneman aku di kala sedih n susah.. aku syg de!

1 comment:

  1. yo ros..ko tujukan entry kali ni bkn kat aku kan? err klu salah tlg tunjukkan ye..besabar je la..

    ReplyDelete