Monday, June 15, 2009

saya tengah kuatkan semangat

Monday Morning. Again...
Malas oh
saya sangat lapar. Tapi kena tahan. Sebab saya cube sedaya upaya mengurangkan berat!!!
Tapi this time adalah yang real.
Harap2 berhasil. Dapat get back to normal pon, Alhamdulillah. Aku bukan nk capai kan berat 55kg tu. Berat lame..dapat 60kg pon bersyukur. Sebab kang kurus sngat, nampak gunjai plak. Aku ni di kategorikan tinggi. Takde la tinggi mane, tapi 168cm.. ok la tu kan?
Mang memerlukan sokongan moral!!! haaaaaaaa!
so skang ni, nasi aku mang x makan langsng. Seminggu. [bab baru start diet...seminggu]. Kurangkan ais [tahan tahan, tapi kantoi gak minum ais]
kurangkan makan lauk2 yg bergoreng n berminyak [adeii..ayam is the one of my fav.]
no fastfood. no ice-cream.
aku cume makan biskut jacobs. minum susu. air masak.
sedih. pedih perut den.
exercise perut. sit up.
doa2 kan kejayaan saya yer????
[so far, aku pakai jeans n slack..da longgar di bahagian pinggang..baju yg sendat sudah ade ruang sikit...semangat nihhhhh]

No comments:

Post a Comment