Wednesday, June 17, 2009

Hari Q

Tiap2 tahun ade hari ni. So smlm adelah Hari Q utk opis aku. Takde ape yg menarik. Biase saje, ade pon penyampaian anugerah2 pekerja2 kan. Aku smpi tua mang takkan layak dapat anugerah "pekerja yang hadir tanpa lewat ke opis". Hahaha..


Ah, lantak la.. lau ade anugerah khas "pekerja paling teruk, bermasalah, nakal........ n yg sewaktu dgnya" layak lah aku terima...


Tak kisah lah, aku tahu kenapa aku jd mcmni. Buat kerja ke, dtg opis tepat waktu ke.. ape2 je. Bukan aku tak pernah x buat kerja, dtg awal pepagi...tapi...ade org nampak? Ade org tahu? same aje kan? kadang2 benda yg aku tak buat tu la org duk bckap. Ala, point kuat. Mase arwah saket. Aku owez EL n MC...ade gak yg cite bukan2. Sampai arwah tu meninggal. Haa..hamek!
Ape2 pon, sape yg ckp n cite bukan2 sal aku. Sumpah aku x maafkan de. Nak2 plak isu kes arwah abah kan?sodap2 je buat fitnah...kate aku p bpoya2 la. saje2 EL la..malas la..lepak g tgk wayang la..duhhhh!~ rase nk tampar2 jek mulut tu.


pertikaikan la... aku snarnye pon cam tawar hati jek keja. Dah org duk bckp kan? aku pon x pna mintak simpati sape2. Nak2 plak nk mgipas boss sendiri [aku ade dgr gak cite]. Dah mcm2 cite aku dgr, so aku buat taktau. Lame2 nnti tahu la kebenaran tu....maleh dah acik. Penat dah... hahaha.. selagi bleh bckp, ckp la.... aku x pna kesah.


yg penting aku happy ngn cara hidup aku, ngn mak aku, ngn family aku..kwn2 terbaek aku..n die.. sbb org2 tu je yg tahu sape aku. MUaaaaaHHHHHs..




haha..syok sendiri je. Pic aku ngn susu~Mase Hari Q
we both having fun 2gether..
heeeee...
[sian ko susu, nnti ko rapat ngn aku..effect plak ngn ko]
x amek gmbr sgt, bab aku byk bborak bdua ngn susu. De bestfren aku yg tibe2 masuk tempat kerja ngn aku awal tahun ri tu. Heee~best!!! ade peneman, even de laen unit. tetap syg de. Skang ni slalu je lau lunch lepak sesame...x lupe c's hana n kdg2 c's mas. Thanks 4 being my gewdfren!

1 comment: