Monday, June 8, 2009

cite weekend

Monday Morning. Happy la la la~ meeting. Haaa best2. Suke meeting + stayback [harap maklum, aku tgh saiko diri sendiri]

ok. minggu yg boleh tahan seronok. tak letih. enjoy

1) tengok wayang bsame pasangan tapir n sesumpah [mamat & susu] kat capsquare. cite terminator salvation (sedih..baru dpt tgk)-jumaat

2)g pahang, tgk kwn baek [1 gang poly] kawen. Lori terbalik betul2 depan mata. Sadis!!!-sabtu

3)lepak sajo ngn the boyfie. discussion. temankan aku sampai ke pagi. sebab tunggu family balik dr terengganu [hahaha..nampak hantu! sgt mgedik ok ko]-sabtu malam ahad

4)lepak wif pjan, acong & bulan (nor mawar)-ahad

layan saje picca k

tgh tunggu susu n mamat~the boyfie amik pic ni. pandai..gambar sungguh menipu

1)otw p pahang

2)susu & rosz

3)zaidi aka bai



cik n encik pengantin [silah n azmir]

1)kawan baek selamanye [bai silah tut]

2)pic bai setelah mgantoikan pic aku bsame pgantin! x jadi ok



lepak umah jina [kenet] [http://reunitebylove.blogspot.com]

da penat. baru pas mandi. layan novel baru beli Jumaat lepas

[6 bulan daku cr novel ini tau bulan!!!]

dpt souvenir dr tganu~ thanks mak.

(mak ku sungguh prihatin. sila tgk size baju tu ok! dgn erti kata laen. mase aku pregnant baru pakai baju tu. Heee..besar. Tau ah gemok, tapi xde la pakai smpi XXL. Tsentuh hati ku ni)

Ape2 pon, semalam hari jadi ank buah ku~aina syazwani aka baby yg ke 7 tahun. Besar oh anak2 buah aku. Tua da makshu de ni. Heee..semalam celebate. Aku cam biase menghilang. Sgt sadis. Lgpon smlm kena paksa ngn mak aku g umah org kawen kat area TTJ, Sban. Spt biase, aku haruslah org aim. sebab? dah gemuk, x sesedar oh pkai baju kurung jarang tube half. hahahaha~ ado acik kesah ke? yg penting aku x gemar. Laa~mak mertua tak jadi kan ade bsama ank lelaki yg juga bakal suami x jd ku. Hahaha..famous kojap bab isu tu la. Ala, de pon da kawen kan. Ape lg?

So, utk yg lenlain. Tak payah nk kenen2kan aku. Cukup2 lah.

Ni tgh excited tunggu pic kawen kak mas. Hekhekhek...

Ok la, ape2 aku update lg k.

*sungguh suke dpt cr novel Hujan Gula-Gula. Bab dulu cume aku bace drafnye saje...sape penulis dia? Miz Mia. Siapekah Miz Mia. Heee..nda bleh ksi tau!

daaaa

2 comments:

  1. tu la..pengantin kurus n tinggi.so nampk sesuai jek kan c's?

    ReplyDelete