Thursday, June 25, 2009

if can turn back time

aku pilih tahun 2001 dan tahu kenape?
masa tu aku baru form4, baru umur 16 tahun.
masa tu aku x banyak pilihan selaen kuarga n teman rapat [mesmerize].
Dunia aku cume belajar, bermaen riang ria ngn teman rapat.latihan kawad+handball+maen music tuk kebudayaan sekolah.
[snggup kulit melongot]

buat hal? jauh sekali. clubbing?smoking?drugs?sumpah aku x sentuh.

boyfriend? bukan cara aku bercinta di masa sekolah. Dan aku tak pernah mempunyai boyfriend sewaktu sekolah [neway semua pon girls kan?yg ade cume la kodok2 je. hahaha~gatal]
*kate jelah snarnye ko mang x cntik. hitam longot. tak hot langsung sebab tu ah ko tade bf.hwarghh hwarghh...*

seronok ok time tu, setiap hari balik penat+lepak mcd semban parade+naek bas+ balik umah+mandi+minum petang+makan malam+study+tido seawal 11mlm. Tiada istilah nite life. Tiade istilah tgk bola ngn kwn, lepak mapley bagai. There's NO! Paling kuat pon, aku tido lewat setiap Khamis sebab? Angel start jam 11mlm. Tu pon, aku tgk tv kat lam bilik. Suasana yg gelap. Baru nampak real kehenseman n ketampanan vampire tu. Oh david boreanaz, im in love wif u *hahahaa...siyes kena sepuk ngn the boyfie!*

Haha, lau leh patah balik. Aku tak hingin semua ni! Weh serious. Gile benci ngn keadaan skang. Seronok, hidup tanpa gangguan. Happy. Tenang. Huh! blaja rajin2 takde ah jadi cam skang. Tah ape benda tah. Bukan minat n bidang aku plak tuh!

ahhhh~terlalu banyak kenangan yg aku takleh lupakan. Cuci mata tgk fye *whoopss* again. Tgk kakak chantek bername Tineswari *admire*, dtg lambat ke sekolah *always*. Cuci toilet sekolah *setiap jumaat sahaja*. Berdiri depan perhimpunan *i kan artis..hahaha aku kan always dtg lambat*. Makan n lepak tepi kantin, tepi padang. Flying without wings. Kejar2 ngn Ketua Guru Disiplin. Maen nyorok2 ngn cikgu disiplin. Rindu ustazah garang n cikgu sains yg di geruni. Tak pasal dorg. takde nye sains aku dpt 95% wehhh..Takde aku jadi manusia cmni...*ayat mcm sgt berjaya jek* Alhamdulillah...

Mish dat time *fadzidah n dzulaika sharmanne* scandal mase school *teeeeeeeettttttt*

[aku dikenali ramai kerana berkecenderungan untuk menjadi satu TRAGEDI yang tragis dalam sesebuah DRAMA KOMEDI]

3 comments:

  1. Ros,
    I remember you. :) I can't believe you wrote about me, in your blog, in June 2009. You still remember me... I wish you talked to me more when we were in school. I hope you're doing alright now...

    x
    Tines

    ReplyDelete
  2. OMG!

    i cant believe dat u wrote to me- gheeeee...*happy*
    hehehe..im juz fine here, working n doin the same thing everyday...

    hopefully u're fine there. New Zealand rite?

    ReplyDelete
  3. Yup still in New Zealand, it's been 5 and a half years now. I really like it here. :)

    ReplyDelete