Thursday, June 25, 2009

runaway

aku ingin lari dari sume beruk2 jumanji. Layak dipanggil beruk jumanji je gamaknya.
Plastik.

Depan? sungguh kau bersopan. Belakang, kau lah manusia paling SHIYAL *sile tekankan ayat tuh. Nampak kesungguhan aku tgh marah*.

Ape lg kan? Kalau org yg kau benci *aku lah tu* cepat je salah aku yg kau nampak. Org laen? Yg macam LAHANUT *tekankan ayat lagi. Sile ikut pronounciation yg betul. Baru nampak marah membara*. Kau tutup mata aje. Sedangkan salah die lagi besar. Sebab? kau shiyal la aku kata begitu.

4 those people yg berperangai mcmni, come on. Tolonglah berhenti sikap2 terkeji mcmni. Ea, aku tak kacau pon la kaen2 or spenda kau kan? Tapi kenape mesti kau kacau plak life aku. Eh, sebuk2 life aku? Ke kau yg sebenarnya bagi aku duet tiap2 bulan? ke kau yg bg aku n family aku makan. Alaaa... sux lh. Ni lah, aku puas lah sedaya upaya mengembirakan hati aku yg tak gembira langsung. Tahu plak kes2 mcmni...sabar tul. Puas tahan sabar n geram! So wth la kan aku nak berblog ke, bercarut ke *whoopss* hak aku. Atleast ok la dr buat dosa2 mgumpat nih. Silap2 benda umpatan kau tu salah. Tanggung ler sendiri. Yeah, aku tahu aku juga bukan insan yg sempurna. Tapi ketidaksempurnaan aku, aku sendiri tahu n aku cube untuk berubah. Bukan dgn membezakan kau dan aku.

Neway ape yg selama ni kau ckp2 sal aku. Tak kesah la ape2 pon yg pastinye buruk2 belaka. Insyaallah tu yg akan kau dapat! Tak kau, keturunan kau. lalalalala~ gelak syaiton utk beruk jumanji. Eh tibe2 x best panggil beruk. Babi ok la ea...yeeeeaaa!!

[aku dikenali ramai kerana berkecenderungan untuk menjadi satu TRAGEDI yang tragis dalam sesebuah DRAMA KOMEDI]

4 comments:

  1. bravo...bravo...wakakakakakakakakakakakakakakaka...akak suke...biar padan muke ngan die org...

    ReplyDelete
  2. ah PERSYAITON kan org itu~BULLSHIT

    ReplyDelete
  3. ayat2 yang di gunakan sangat hebat!!!dan sangat2 sesuai digunakan untuk manusia2 seperti itu...

    ReplyDelete
  4. -penggunaan bahasa bagus
    -cerita memang menggambarkan keadaan yang tertekan,justeru pembaca dapat mengalami situasi dengan penuh emosi
    -banyakkan lagi penggunaan perkataan kesat
    -melebihi 250 patah perkataan(format tahun 6)
    -markah keseluruhan 89%

    p/s:ko tujukan entry kali ni kat sape ek? kat beruk ye?

    ReplyDelete