Friday, June 19, 2009

bf oh bf

sy tahu kamu penat. banyak masalah. gaduh dgn ex sy lagi.
maaf pasal msg sy pagi td yg buat kamu terase hati~ohh...
msg tu bukan ape, sy tak mau kamu gaduh2 ngn de. Tu je...bukan ape. Kamu jeles ea? Isssh...jgn risau.kite kamu punye.
hahahaha gila gatalllllll!
hahahaah..pastu aku plak touching kan? pandai kan aku? nak suh de pujuk aku plak.
asek aku je pujuk de
(yeke???bukan aku ke yg owez majuk????)
*abg ada beli makanan utk syg ni. balik kang jmpe ye?
see? so shuweet....
sgt pndai..pujuk2 aku..beli makanan tuk aku.
tapi...haiiiippp!!!
nk kantoikan diet saya ea????
lalalala~cant wait to see him.
P/S:
skang ni aku riang ria la. balik kang confirm gado punye la. Adoilaa suke nau touching2 ni..
gf anda memang sgt kasar, tidak reti sopan santun n lemah lembut gemalai sakti.
harap maklum encik bf!

No comments:

Post a Comment