Friday, June 19, 2009

sedikit mental

Kejap da Jumaat~Bahagia. Kerja settle. Alhamdulillah. Aku duk lah call2 jabatan ni. X berjawab2. Aku cume nk tanye taraf berpencen aku sje. Semak ah!

Okok. Aku tgh poning, smlm tido awal. Tapi tak bape lena. Sebab fon memekak2! bile silent kang, payah plak... mcm2 la. The EX tgh bergaduh dgn The Boyfie. Camne? Pandai2 korg bdua ea. Geram aku. Cam kanak-kanak ribena pon ade gak. Dua2 xmau kalah, tu lah jadi eh. Efek? aku lah haaaaaaaa..adoiiiii syg2 ku sekalian. Enaf la. Kang org berkira rambut lak tepi R&R Semban kang.

Ptg smlm, after abes keja. Jmpe bf kejap. Pastu g lepak minum. Tanpa seatbelt dan dgn muka selamba tapir. En. bf ku memotong Q betul2 depan traffic light jalan menuju ke JJ S2. Aku ade tegur de, bab yelah. Sape ajar bawak keta mcm tu. De leh gelak2 senang hati. Hakikatnye aku tau ctu kawasan polis lepak+nyorok menanti mangsa. Tak sampi 20 saat. En. Trafik da usha. Hadoiilaa.. kan?degil. Bf aku? leh gelak2.. tanpe rase ape..

"see..kan org da ckp td! abg degil"

"ala, nak buat cmne?xpe..da biase kne saman. RM80 je ni"

eee... En. Trafik dtg senyum2 mintak lesen n ic. Naseb baek polis tu baek tau. Pakcik tu tnye baek2 je. Haaa, baru aku tahu kenape pakcik tu baek. Sebab IC n Lesen bf daku alamat de tak bleh hingat.....paham2 sudah!

"ni byr b4...bla bla bla...dpt diskaun 50% lg.. takpe sy bagi saman paling murah ni"

"RM80 kan?maaf lah encik, menyusahkan je" -bf aku nye ayat!! bertuah tol.

pastu da blah, sengih2 jek ok de ni.

"relaks la, kan abg ckp. abg da biase kena. ala nnti bayar je la k...."

cincai je de ni tau. Huh~ape2 jela.. then kami lepak2 kat siang malam. De masih lagi tergelak2. Mcm dpt anugerah plak kan? aku plak cuak2...seb baek de bwk keta. lau aku? aku ni takdo lesennnn weh!!! memandu 9 tahun tanpe lesen! nnti aku amek. Da beratus kali aku punye nanti tuh...

surat CINTA

daku TANPA MEKAP ri ni

(selame ni pon x mekap kot)

1 comment:

  1. laki ko mmg cincai...slumber buang angin...hahahahahahaha...sengal...

    ReplyDelete