Friday, June 26, 2009

sob sob sob

Bile aku perlukan seseorang di sisi. Kenape x pernah ade? Bukan sekarang lah, dari dulu2 lagi. Selalunye aku kena lalui saat2 ni sorg2... [maksud aku, bukan same2 share PMS ngn aku]
tapi masih terngiang2 ayat ni "lau lah boleh share saket tu...sy snggup!"
wakakakaka....bertuah tol! sape lah tu kan?
neway aku tak tahu ape yg jd kat aku. Sgt emo+sedih aje. Takleh la tsilap skit org ckp atau buat ape2 kat aku. Msti tsentuh je, aku rase ade kaitan ngn kedatangan cik merah ni..aku plak rimas ngn diri sendiri....
jap kang rase sayu jek hati. Kang mule nk marah.
Ptg td g kuar jap. Lalu kat simpang nk ke precint8, ade satu mamat naek motor Ego, helmet hitam berwisor, baju kemeja maroon n slack hitam. Pandang aku, aku terpandang de. Aku terkejut, dat guy pndang aku 2-3 kali toleh. Aku terus pecut blah. And dat guy tu lalu jalan laen. Roundbout besar Putrajaya (org putrajaya tau la kot). Aku mula la sebak+touching. Tah ape2 kan pangai? Sampai arah dituju, aku baru nk kuar keta. Guess wut??dat guy tadi ade ok duk round kat area situ. Aku terkejut, the best part de mencari2 sesuatu..aku duk diam jek lam keta. Then de dah blah, aku kuar keta laju2 p cr brg kat guardian n singgah bakers cottage. Aku tertanye2, nape ngn dat guy tu.....
sedih2!da settle aku acekot sat terus lek opis.
Boss aku dah balik dah. De suh aku balik, tapi aku nk siapkan dulu kerja. So esok adalah pindaan jek. Tak payah nk susah2. Btul x? Ni kang lau sambung esok, da satu hal.. aku buat type elok2 kerja aku. So tang pindaan senang la nnti. mcm tak caya. 24 minit aku leh siapkan lam mase 4 jam! slalunye lau start jam 2pm. Time2 mcmni lom siap lagi....heeee~hikmah disebalik kemoody-an aku

No comments:

Post a Comment