Wednesday, August 17, 2011

wordless or speechless...

Assalamualaikum & Hai.


Tajuk cam good-good aje kan?

Actually aku malas nak menaip blog hari ni, tapi sebab happy punya pasal.


Ececeh.


Lastweek OH kan interview. So far, resultnya dalam 2 minggu lagi.

But then, semalam decide nak g berbuka puasa la dgn de. Balik kerja terus runner.


Naik je kereta, Krringgg Kringgggg (okay mang ringtone de mcmtu) phone OH berbunyi.


mama la ni yg kol kot- OH



ehh! Takkkk... - OH



helo..ya..ya saya, betul.. bla bla bla... (de bagi signal, aku terus sengih sampai cramp pipi).



Habis je cakap phone. Belum sempat aku tanye.


"YAHHOOOOOOOO YES YES YES!!!! ALHAMDULILLAHHHH, REZEKI ABG HARI NI! KAU NI BERTUAHLAH ROSZ, JUMPA MUKA KAU JE. TERUS - - - - CALL! SELALU MCMTU, MUKA REZEKI. ISHH...HAPPY LAH, KENYANG GILA ABG. TAKNAK MAKANLA. NAK MINUM N ISAP ROKOK JE. BESTNYEEEE ROSZ. SUKA SUKA SUKA...."



series ye, ni 1st time OH mcmni.


Alhamdulillah, Interview bulan Ramadhan n dapat pon pada bulan Ramadhan ni gak. Aku tumpang happy cuz memang ini yang de impikan.



5 tahun duk di kilang-kilang besar, 3 kilang yang berlainan. Da biasa dengan panas+bahang, mesin-mesin superbesar, jentera, peralatan besi. Dgn operator-operator, leader-leader n supervisor yang ganas+sempoi+gila2, manager yg lemah lembut and baik hati. Kasi tukar angin plak, timba pengalaman baru n amik mood kerja dalam ofis. Aircond, kemeja+slack+jaket+kasut kulit. Baru la MLM. kuikuikui..



Rezeki kita berdua ni Rosz. Rezeki nak kawin ni...


terus jantung aku gugur. KAWIN?




Syukur Alhamdulillah atas pemberianNYA. Itu je yang mampu aku ucapkan. Atleast senang hati tgk OH happy mcmni...

:-)


dan..bermula lah episod SELANGKAH KE ALAM MISTERI...hehehehe..Just Kidding.



*ha tak penpaham lagi ape yg kau kena buat RRZ? sendiri mau igt laaa ye..*

No comments:

Post a Comment